Od 17.01.2005r. następuje zmiana w sposobie autoryzacji poczty wychodzącej. W celu poprawnego wysyłania poczty należy zmienić konfigurację swojego programu pocztowego. W opcjach serwera poczty wychodzącej (SMTP) - musi być włączona opcja autoryzacji. Bez tego nie będzie można wysłać listu z programu pocztowego (Outlook Express, MS Outlook itp) o.


Konfiguracja programow pocztowych:


Outlook Express

Outlook Express - aby włączyć autoryzację poczty wychodzącej (SMTP) w tym programie, należy:

otworzyć menu Narzędzia | Konta internetowe

 

wybrać właściwe konto pocztowe | Właściwości danego konta.

 


Następnie zakładka Serwery | należy włączyć checkbox "Serwer wymaga uwierzytelnienia"

 

 

 

Po kliknieciu w "ustawienia" standardowo opcje powinny zostać jak poniżej

 



MS Outlook

MS Outlook - aby włączyć autoryzację poczty wychodzącej (SMTP) w tym programie należy:

otworzyć menu Narzędzia -> Konta e-mail

następnie Wyświetl lub zmień istniejące konta e-mail -> przycisk "Dalej"

 

 

w oknie "Konta e-mail" wybrać właściwe konto pocztowe i nacisnąć przycisk "Zmień"

 

 

 

w kolejnym oknie konfiguracyjnym należy użyć przycisku "Więcej ustawień"

 

 

 

w oknie "Ustawienia internetowej poczty e-mail" wybrać zakładkę "Serwer wychodzący" i tu włączyć opcję "Serwer wychodzący (SMTP) wymaga uwierzytelnienia" - wszystko potwierdzamy klawiszem "OK"